Témák:

– „Újranyitás” és a Fővárosi terasz engedélyek.

– Hogyan válhat/válik vonzóvá Budapest a belföldi turisták számára?

– Nyáron a Főváros megnyitja rakpartot, ezúttal utcabútorokkal, installációkkal berendezve. Mire számíthatunk: milyen lesz a rakpart?

– Milyen irányba mozdul el a budapesti turizmus a következő években? Melyek a fő stratégiai célok?

– Mit tud tenni a Főváros, hogy a turizmus már ne pontszerűen néhány apró körzetre korlátozódjon Budapesten belül (ahol békeidőben túlturizmusra jellemző tüneteket produkál)?

– Mit tervez tenni a Budapest Brand a turisták tájékoztatására (“edukálására”)? Milyen lépések, akciók, vizualizáció, programok stb. várhatóak ezzel kapcsolatban? Csak a turistákat kell edukálni vagy ezt egy tágabb körre –akár a vendéglátás szereplőire (pincérek, biztonságiak stb)– is ki kellene terjeszteni más tartalommal és fókusszal (hisz ők vannak elsősorban közvetlen kapcsolatban a turistákkal)?