yi ember utazása így foglalja el a legkevesebb teret a városi utakon. Biciklivel is viszonylag helytakarékosak lehetünk, ráadásul biciklizni egészséges nekünk és a városnak is a zéró károsanyag-kibocsátásnak köszönhetően. Autóval viszont végeláthatatlan sor alakul ki a Lánchídon, még úgy is, hogy a kép kedvéért egymás mellett, két sávon állnak az autók a hídon. Ráadásul mozgásban sokkal több teret foglalnak a járművek, mint szigorúan egymás mögé parkolva.”🧐 Miben mérjük egy híd áteresztőképességét? Az ott közlekedő járművek vagy inkább az emberek számában? 📐 Vagy ha fordítottan tesszük fel a kérdést, mekkora teret foglal el egységnyi ember akkor, ha autóval, ha busszal vagy ha biciklivel közlekedik? Kihasználtuk a Lánchíd átadása előtti utolsó órákat, és készítettünk egy nagyon szemléletes összehasonlítást. A kísérletben a BKK, a Városháza és más fővárosi cégek önkéntesei vettek részt, modellezve, hogy hogyan fér el 60 ember a Lánchídon autóval, busszal illetve biciklivel. A 60 ember utazásához szükségünk volt 🚌 1 db szóló buszra
🚲 60 db biciklire
🚗 46 db autóra Egy ilyen busz teljes kapacitása 80-90 fő, szóval 60 ember még viszonylag… Továbbiak